Ethical Reflections on Artificial Intelligence
Klaster edukacyjny Invest in Edu – podsumowanie współpracy nauki i biznesu (2015-2018)
Language Origins: From mythology to science, 226 s.
Scienza e superuomo nel pensiero di Friedrich Nietzsche : per una genealogia del transumanesimo
„Odpowiedni dać słowu obraz...” Ernst Cassirer w kręgu Biblioteki Warburga
Źródła białych plam w socjologii
Uniwersytet – między ideą nauki a neoliberalną ideologią
Kustosz dyplomowany jako nauczyciel akademicki : studium przypadku
"Naukowiec jak malowany" : uwagi o micie i komiksie
Biblioteka podręczna Oddziału Akt Collegium Medicum w Archiwum Uniwersytetu Jagiellońskiego : wstęp do zbioru
O historycznych zespołach Oddziału Akt Collegium Medicum w Archiwum Uniwersytetu Jagiellońskiego
David Hume: czy ekonomia może być nauką?
Orientacja na niepewnym polu pojęć
Risk asymmetries in “open science” concept: university technology transfer perspective
O zarządzaniu informacją w nauce po raz piąty
Science of knowledge and historical experience
The Rise of Teleological Explanation in Early Modern Thought
John Locke’s Historical Method and “Natural Histories” in Modern Natural Sciences
Nauka i rzeczy ostateczne
Pracownik naukowy w mediach społecznościowych – od popularyzacji nauki do kreowania wizerunku
Anny Teresy Tymienieckiej koncepcja dialogu interdyscyplinarnego
Between science and pseudosciences. From panpsychism to psychoanalysis
Defence of a theological ignorance of the authors connected with the New Atheism intellectual movement