Model współczesnego przedsiębiorstwa usługowego
Doręczenia pism sądowych w postępowaniu cywilnym w obrocie krajowym
Analiza porównawcza krajowych geoportali w Europie
Some aspects of trust in service activities
Services of open innovation creation by users of crowdsourcing platforms
Services and creating value for customers – marketing approach
SELECTED FACTORS IN THE LOCATION OF SERVICE ACTIVITIES CONDUCTED BY SMALL ENTERPRISES
Znaczenie personelu hotelu w budowaniu relacji z klientem (case study)
PERCEPCJA JAKOŚCI USŁUG ZDROWOTNYCH W UJĘCIU RELACYJNYM
Pomiar marketingu szeptanego warsztatów samochodowych
Outsourcing and the Transfer of Services Around the World: Implications for Poland
Factors Influencing Service Markets
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz
Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług
Organizacja obiektowego rachunku kosztów usług pasażerskiego transportu kolejowego na przykładzie regionalnej spółki przewozowej
Kurs szkoleniowy "Wszechnica GIS": modelowanie pojęciowe w projektowaniu i implementacji systemów geoinformacyjnych
Ogólnopolski Tygodnik Gospodarczy : informator przedsiębiorcy prywatnego, 1949.04.17 nr 4
Miasto i gmina Janikowo - wczoraj, dziś i jutro, 120 s.
Znaczenie polskiej turystyki medycznej i jej pozycja na światowym rynku turystyki medycznej
Ogólnopolski Tygodnik Gospodarczy : informator przedsiębiorcy prywatnego, 1949.04.10 nr 3
HYBRYDOWOŚĆ, UŻYTECZNOŚĆ I ATRAKCYJNOŚĆ JAKO ATRYBUTY USŁUG REKREACYJNYCH (WELLNESS – FITNESS – SPORT DLA WSZYSTKICH)
OPTIMIZATION OF INTERNATIONAL MULTIMODAL TRANSPORTATION ALONG THE CORRIDORS OF REPUBLIC OF KAZAKHSTAN
Chief development tendencies, structural changes and innovativeness of the industrial and service sectors in Poland
The essence of marketing, including medical marketing