Das Stereotyp von Europa in den Augen junger Politiker*innen – eine linguistische Analyse von Beiträgen in den Sozialen Medien ausgewählter polnischer Jugendpolitikorganisationen
Influencer katolicki: tożsamość i posłannictwo w kontekście misji Kościoła
The use of Facebook in marketing communication by local tourist organizations in Poland
“You Are First a Chinese Citizen, Then A Consumer”: Presenting and Balancing Identities Online as Chinese International Tourists
Portal społecznościowy jako narzędzie do promowania informacji regionalnych –na przykładzie profili Facebook TVP Łódź, Radia Łódź i „Expressu Ilustrowanego”
„Znacznie lepiej [...] w wersji bez futra” – dyskusje wokół zdjęć Morgan Mikenas
Performing Feminist Resistance on Twitter: The case of #ParliamoneSabato in the Italian Twittersphere
O czym chcemy powiedzieć światu? Socjologiczna analiza „hashtagów” na Twitterze i Instagramie
Nowe Media – nowy hiszpański
Sex, Romance, and Technology: Efficiency, Predictability, and Standardization in College Dating Cultures
Virtual community for a creative city
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez akademickie uczelnie wyższe w Polsce. Badania w formule otwartego notatnika
The medium is the message. O sieci, komunikowaniu politycznym i social media
Projektowanie i doskonalenie wortalu internetowego w oparciu o przyjęty model badania procesów komunikacji
Uczelnie wyższe na Twitterze. Raport 2014
Od gatunku do wizerunku. Autokreacje blogerów modowych w mediach społecznościowych
The Connotation, Features, and Mechanism of Computational Propaganda
Public Television in Poland (TVP) and Journalists – A Technological Challenge
Postawy lekarzy wobec aktywności w mediach społecznościowych
Dzieci i młodzież szkolna wobec agresji i przemocy słownej w Internecie
YouTube jako serwis społecznościowy – w stronę klasyfikacji witryny
Deepfake – nowy wymiar internetowej manipulacji
Social media and CSR – systematic literature review
Building a Trump Nation: the Rhetoric of President Donald J. Trump on Twitter