Od gatunku do wizerunku. Autokreacje blogerów modowych w mediach społecznościowych
Uczelnie wyższe na Twitterze. Raport 2014
Social business − a conceptual framework
The medium is the message. O sieci, komunikowaniu politycznym i social media
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez akademickie uczelnie wyższe w Polsce. Badania w formule otwartego notatnika
Virtual community for a creative city
Portal społecznościowy jako narzędzie do promowania informacji regionalnych –na przykładzie profili Facebook TVP Łódź, Radia Łódź i „Expressu Ilustrowanego”
“You Are First a Chinese Citizen, Then A Consumer”: Presenting and Balancing Identities Online as Chinese International Tourists
The use of Facebook in marketing communication by local tourist organizations in Poland
Influencer katolicki: tożsamość i posłannictwo w kontekście misji Kościoła
Das Stereotyp von Europa in den Augen junger Politiker*innen – eine linguistische Analyse von Beiträgen in den Sozialen Medien ausgewählter polnischer Jugendpolitikorganisationen
Social media as a source of information about products and services in the light of cross-cultural research in China, Poland and United States
Perspektywa CSR w kontekście ekosystemu mediów społecznościowych. Wybrane przykłady dobrych praktyk w dużych, średnich i małych firmach realizujących działania CSR w obszarze sportu
Business communication in Poland: sale promotion, advertising, public relations and virtual communication
Projektowanie i doskonalenie wortalu internetowego w oparciu o przyjęty model badania procesów komunikacji
Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa
Rozwiązania komunikacji elektronicznej przedsiębiorstw dla społeczności internetowych – analiza i ocena
Social networks and traditional metrics of impact in pulmonary medicine journals: a correlation study
Wiedza i opinie młodych konsumentów w zakresie zakupów w mediach społecznościowych. Aspekty prawne i społeczne
Aplikacje mobilne jako determinanta zachowań turystycznych (na przykładzie Krakowa)
Media elektroniczne jako narzędzie promocji turystycznej miasta
Profil turysty pozyskującego informacje o destynacji z mediów społecznościowych (na przykładzie odwiedzających Kraków)
Grywalizacja – wykorzystanie elementów gier do modyfikowania zachowań ludzi
Platforma zarządzania usługami jako narzędzie wspierające życie osób starszych