Od gatunku do wizerunku. Autokreacje blogerów modowych w mediach społecznościowych
Marketing w social media
Czy Facebook, Twitter, Instagram wpływają na samopoczucie i samoocenę wczesnych nastolatków?
Deepfake – nowy wymiar internetowej manipulacji
Public Television in Poland (TVP) and Journalists – A Technological Challenge
the Case of Poland
Wzorce korzystania z mediów społecznościowych a zaangażowanie młodych konsumentów w komunikację marketingową przedsiębiorstwa – analiza zmian w latach 2013-2015
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez samorządy lokalne w procesie komunikacji społecznej
Between Digital Elections and the Information War: Post-truth, New Media and Politics in the 21st Century
Strategia zaciemniania jako odpowiedź na cyfrową inwigilację
Rozwiązania komunikacji elektronicznej przedsiębiorstw dla społeczności internetowych – analiza i ocena
Value generated by social networks in the context of Metcalfe’s law
Poziom samooceny u osób korzystających z różnych form internetu
Profil turysty pozyskującego informacje o destynacji z mediów społecznościowych (na przykładzie odwiedzających Kraków)
Starzenie się społeczeństwa i rola mediów społecznościowych. Potrzeby edukacyjne wieku i rola mediów społecznościowych w nauce
Web 2.0
Główne perspektywy wykorzystania Big Data w mediach społecznościowych
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2012, Nr 260, s. 407-416
O czym chcemy powiedzieć światu? Socjologiczna analiza „hashtagów” na Twitterze i Instagramie
Nowe Media – nowy hiszpański
Virtual community for a creative city
Sex, Romance, and Technology: Efficiency, Predictability, and Standardization in College Dating Cultures
Web 2.0 a sprawność użytkowników w
Media społeczne jako przestrzeń przemocy rówieśniczej