Dziennik Podróży

Share "Dziennik Podróży"

Dziennik Podróży

23.02 dzień podróży 66

Rano nasz statek dotarł do wybrzeża Ameryki. Nie obyło się bez problemów. Silny prąd morski nie pozwalał nam dobić do brzegu i zacumować w porcie. Na szczęście nasz kapitan jest najlepszym fachowcem na świecie!

Po śniadaniu, spakowaniu wszystkich naszych bagaży, uzupełnieniu zapasów i przewiezienie ich na dworzec, mieliśmy jeszcze czas na zwiedzanie miasta. Miasto było kompletnie wyludnione. Panowała tam epidemia

groźnego wirusa. Nikt nas o tym nie uprzedził!

Wszystkie atrakcje, bary, restauracje były zamknięte.

Postanowiliśmy trzymać się od centrum miasta z daleka i wróciliśmy do portu.

Po południu spotkaliśmy się z naszym nowym

przewodnikiem, Matyldą. Będzie ona nam towarzyszyła w całej podróży po Stanach Zjednoczonych. :> 

Naszym celem teraz jest Nowy Jork. Dotrzemy tam pociągiem który wyruszy o godzinie 18:00 ze stacji w San Francisco.

Jest to miejsce bardzo chętnie odwiedzane przez turystów i to nie tylko zimą - z wierzchołka wzniesienia roztacza się przepiękny widok na Park Krajobrazowy Puszczy

Zdarza się, że do szpitala przyjmo- wany jest pacjent, który ze wzglę- du na stan powinien być już wcze- śniej hospitalizowany, lecz lekarz konsultujący stan telefonicznie nie

Wyjściem tak niemal idealnym jest za to, jak się obecnie wydaje, wykorzystanie promieniowania słonecznego, energii źródła największego dla Ziemi, moc energii emitowanej

W artykule przedstawiono metody projektowania optymalnych zapasów na placu budowy wg kryterium minimalizacji- kosztów zapasów i wg kryterium ciągłości produkcji oraz analizę

Basztowej w Krakowie odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Małopolskiego Stowarzyszenia Krótkofalowców – X Oddziału Terenowego PZK.. Celem Zebrania było

zasługują miasta o charakterze przemysłowym, które w II połowie XX wieku musiały zmierzyć się z transformacją gospodarczą i zmianą funkcji, a jednocześnie zmianą

W śród seledynow ych polanek w znoszą się niebosięgłe lasy iglaste skąpane w ogniu szale­.. jącego

Tylko prawdziwie Narodowy i Demokratyczny Rząd Polski zechce i potrafi zapewnić nam „samodzielność narodową i